Відпочинок з друзями: де у Києві шукати цікаві квести та чому варто звернути увагу на Big Quest

Індустрія розваг шукає нові способи і можливості залучення користувачів. Одним з варіантів стають пригоди, максимально наближені до реальності, що створюють певну атмосферу, і проходять у відповідній обстановці. Однією з таких пропозицій є великий квест таємна станція.

Опис

Даний майданчик знаходиться в Києві і являє собою приміщення площею 1000 м2. Завдяки такому величезному простору, одночасно проходити завдання можуть групи до 50 осіб. Є закритий варіант квесту, коли бере участь тільки одна група в складі від 2 до 50 членів. Відкриті форми передбачають участь декількох незалежних об’єднань, які можуть діяти самостійно або з’єднувати свої зусилля. У цьому випадку число учасників не може бути більше 50.

Дана квест кімната для дітей Київ призначена для віку більше 9 років. Є варіанти, коли обмеження більш суворі, планка піднімається вище 14 або 18 років.

Сама розвага є імітацією станції метро, де заховані артефакти, знаходяться пастки. Для проходження потрібно вирішити загадки, знайти предмети, уникнути небезпек. Головна загроза-це зомбі, чиї ролі виконують професійні актори.

Проходження займає 45 хвилин часу.

Безпосередньо квест кімната пропонує три рівня складності:

  1. Найлегший призначений для дітей старше 9 років. Тут активується не більше 50% пасток, використовуються найбільш прості спецефекти. Зомбі не поводяться агресивно, не лякають учасників.
  2. Середній варіант можна проходити підліткам старше 14 років. Активовано до 80% пасток, зомбі поводяться агресивно, можуть здійснювати напади.
  3. Важкий варіант призначений для повнолітніх. Тут всі дії максимально наближені до реальності, активовані 100% можливостей кімнати, можуть застосовуватися дими і слабкі розряди електрошокерів. Реалізм максимальний, може псуватися і бруднитися одяг, на тілі з’являтися садна і синці.

Перевага

При проходженні гарантується максимум живих, яскравих і незабутніх емоцій. Прилив адреналіну змусить активно реагувати на всі обставини. Швидкість і нестандартність мислення, проходження небезпек сприяє посиленню самооцінки.

Сюжет нелінійний, можливо різне проходження, що дозволяє використовувати кімнату для багаторазових розваг без повторення ситуацій.