Стиль російського арт -модер.

Російський сучасник з’явився посередині XIX — XX століттями, і був переломним від еклектики до раціоналізму. Більшість прогресивних інтелігенцій з непорозумінням належали до стилізованого мистецтва і тепло вітали пошук нових способів архітектури. Використання останніх досягнень промисловості, які були введені в архітектуру, призвели до перевороту в архітектурних формах.

Вже тоді більшість архітекторів були задумані про використання сталі та залізобетону, закінчення цегли та більш розміру окулярів. Саме в цей час передумови з’явилися для формування архітектури, яка отримала кілька імен: «L’Art Nouveau» — «Нове мистецтво», «Moderne» — Modern і T. D. Жвавий інтерес був визначений духом інновацій та реалізму.

Сучасний також не мав жодної стилістичної схеми, що дозволило використовувати архітектурні композиції як засіб боротьби різних торгових та промислових компаній. Більшість меценатів лестили, що їхні імена згадувались у розділах новин як рухомий прогрес. Отже, прихильники російського мистецтва модерну хотіли відмовитися від мистецьких традицій та вимагали впровадження інновацій.

Раціоналізм російської сучасності явно проявлявся у великих публічних архітектурних композиціях, які набули характерних відмінностей, завдяки великим поверхням скління, використанням залізобетонних конструкцій та широким ритмом металевих спеціалізованих опор. Нові матеріали дали можливість виконувати такі композиції, що до цього часу не вдалося зробити, що надихнуло архітекторів і давав їм творчий імпульс.